Saturday, June 25, 2016

Sampai Bila Nak Berlakon

Bismillah


Orang kata bulan Ramadhan bulan mustajab. Apa saja yang kita minta tak terhijab. Aku percaya.

Untuk berapa lama aku dah kurang berdoa untuk diri sendiri. Aku kurang tekankan doa untuk diri sendiri, tapi lebih kepada untuk orang sekeliling.

Mungkin sebab tu, semua yang aku doakan jauh sangat dari jadi kenyataan, in fact yg opposite pulak jadi.

Aku mula harap benda yang tak sepatutnya, tapi aku rasa itu je yang aku boleh minta sekarang.

Selain dari tu, aku macam..dah berhenti berdoa.



2 tindakbalas kimia:

Tukang Karut said...[Reply to comment]

;-)

Dewi Aja said...[Reply to comment]

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)