Monday, March 9, 2015

Sejak-sejak Dah Tak Muda Ni...


Bismillah


Hai.

*lambai tangan


Aku dah takde masa nak merapu-rapu kat sini. Nampaklah bz sikit kan. Kalau aku rajin sangat hapdet kang korang cakap anak aku terabai dan menjadi anak gelandangan pulakk.
So, sementara encik Kapten aku tak sampai-sampai lagi, aku jenguklah sekejap tempat aku membesar ni.

                                                   


Ni hero aku. Ilham. kejap lagi aku nak pi amek dia kat babysitter la ni. Hahahahahahha. Rasa kelakar. Dulu main blog ni aku muda remaja trang tang tang lagi. Ni apahal tiba-tiba dah ada anak bagai ni oii! Betul la orang cakap, dah ada anak otometik semua benda nak fikir mesti kena fikir pasal anak dulu. Hatta aku nak beli baju pun kena fikir pasal Ilham dulu. 

Haritu masa pantang, maklumlah kena kurung dalam rumah kan. Badan je kena kurung, nafsu membazir masih berlegar-legar. So, aku sebok la online sopim kat instagram. Beli baju lawa ni, sampai sekarang dah 3 bulan tak pakai. Sebab baju tu ada butang-butang. Takut tengah dukung Ilham, dia duk hantuk-hantuk muka kat butang tu. Dah lah kepala mcm burung belatuk, tak boleh duduk diam. Mereput lah baju tu dalam almari. Ilham masuk MRSM nanti baru boleh pakai. Hmm...

Japgi laki aku nak sampai, so aku kena buang air siap-siap. Belanja la muka cik ungu latest. Cik apa, cik??? Puanlahhhhhhhhhhhhhh. Huwaaaa dah tuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...!
  

                                          

Dah lahh. Mak balik dulu ye anak-anakkkk...!


2 tindakbalas kimia:

Spirogyra said...[Reply to comment]

ni yang takut nak membesar ni..hahaha

Anonymous said...[Reply to comment]

makin cantik berseri, slim menawan MAK BUDAK ni skang. hahaha