Wednesday, December 25, 2013

Baju Melayu Aaron Aziz Lah Sangaaattttttt !


Bismillah



Harini aku penat ok. Jangan nak melintas-lintas depan aku sangat. Silap-silap aku tackle kaki kau, jatuh gedebab..

*betulkan mood..~

Harini cuti Krismas. 

Ya. Tak menarik betul cuti ni. Tak ada perasaan langsung. 
Takkanlah aku nak tiba-tiba bangun pagi, pergi bukak kotak-kotak hadiah bawah pokok krismas pulak kan. Yang ada depan rumah tu pun pokok mangga. Pokok mangga yang berbuahnya dalam 2 tahun lepas, lepastu sampai ke sudah tak nampak apa.

Habis tu kenapa aku penat?
Haaa... Tertanya-tanya, bukan..?


Haa.. harini seharian aku meneman mak, makcik dengan sepupu aku pergi cari kain-kain buat kahwin. Diulangi... meneman aje. Bukan aku kahwin lagi sekali. Bukan. 
Tolong jangan bagi aku harapan. Haha.

Dari pukul 1.00 tengahari, sampai lepas Asar. Nampak tak? Nampak tak gaya orang kaya banyak duit shopping macam mana? Haaa... Sebab aku belum kaya lah aku teman je. 

Jakel Shah Alam seksyen 7 tu aku tengok dah macam pasar malam. Siap menjerit-jerit sana sini duk offer harga runtuh, harga runtuh macam orang hilang akal. Orang ramai pun hilang akal bila dengar ada harga runtuh, dan terus meruntuhkan simpanan duit masing-masing. 

Termasuklah kitorang.
Haha!

Ok. Gelak sikit je sebab nanti mak marah kutuk family sendiri.

*lambai-lambai mama ~


Kau tau,
sebelum ni aku punya lahhhh rasa jengkel dengan baju melayu Aaron Aziz tu.
Mana tak.. Jual je nama Aaron, tepek kat belakang leher baju tu.. Nahhhh!! Beratus ribu pasang orang beli. Tepek nama dia je, bhaiiiii...


Cuba kau tepek nama aku, tengokk. 'Cik Ungu' belakang leher baju. Memang terjual 2 pasang je lah. Satu aku beli, lagi satu aku paksa mak aku beli. Padahal kain sama je jugak. 

Kalau pakai baju melayu tu boleh jadi kacak macam Aaron Aziz, lain lah ceritanya kan. Harus aku sendiri beli, aku sendiri pakai. 7 pasang. Isnin kaler lain. Selasa kaler lain. Sampai Ahad. Rotate kaler, dengan kekacakan yang sama. Tapi sebab nama 'Aaron Aziz', tak pasal Jakel untung juta-juta dari baju tu je.

Itu baru cerita letak nama tu. Cuba kalau letak bulu kening Aaron sehelai setiap baju. Aku rasa boleh ishtihar darurat dah sebab ada berita rakyat marhaen perempuan ramai maut mati terpijak di dalam Jakel angkara berebut baju melayu Aaron Aziz.


Hm...
Sekarang ni aku punya baju untuk majlis tu yang tak ada lagi. Tapi bila dah ada suami ni...err... *sipu-sipu~.. kena fikir la pulak baju untuk dua orang. Sepasang konon. Sehati sejiwa konon. Tapi nak yang cantik gorgeous sepasang, haruslah menangis waktu nak bayar, bukan begitu.? 


Alah...
Aku tengok-tengok, langsir rumah aku ni kalau setakat 10 meter, dah cukup sangat ni.


Ehhh..
Kata nak sepasang dengan suamiii..?



** Ahhh.. malas nak layan. Aku lapar. Laki takde. Time ni la boleh makan dengan aksi naga.        Bye!







3 tindakbalas kimia:

fizafantagirO said...[Reply to comment]

lama x lepak baca sini . hilang stress duk gelak. haha . Masa time raya ritu lg histeria tgk org duk beratur beli baju aaron aziz nih . kebetulan aaron ade pulak . lagi laa

cik ungu said...[Reply to comment]

Haha

Takleh update selalu sgt blog ni.kang org kata den xde life pulak haha

Ehh aaron dtg tu sbb die singgah rumah anta rombongan minang.

Mohon jeles.

kazen muh yg cumel ;p said...[Reply to comment]

hahaha..tobat dh wehh xnk p jakel shah alam..aritu gi jakel jln tar xlaa seterok shah alam..khatam dah beli kain baju pengantinggg..wieeeeee