Saturday, October 12, 2013

Eh Betul.. Aku Masih Hidup.


Bismillah


Ya, aku masih hidup.


Cukuplah satu gambar untuk ungkai cerita hilangnya aku selama 3 bulan ni.






Doakan kami.




11 tindakbalas kimia:

anim said...[Reply to comment]

kak jemahhhhh.ohmaiii dah kawen?? alhamdulillah tumpang gembira.baarakallahulakuma wabaaraka 'alaikuma wajam'a bainakuma fi khair.moga bahagia hingga ke syurga kak jemah dan pasangan :D

with luv,
anim ^^

Nur A.Z said...[Reply to comment]

wah dah kahwinlah dia. tahniah,semoga berbahagia di dunia & akhirat dengan pasangan.. huhu

Tukang Karut said...[Reply to comment]

tahniah....



erm... melepas la aku...

the malay male said...[Reply to comment]

tahniah

Spirogyra said...[Reply to comment]

Wahh..ingt artis mne td

Zuraini said...[Reply to comment]

omg omg omggggggg!!! tahniah la weyhh. heheheh

AKU CHUN said...[Reply to comment]

oh kawin rupanya.

patut lama tak muncul.

haha.

Cik strawberi said...[Reply to comment]

bila akak kawin?wahhh,tahniah..:) nk tgok lg gmbr2...comel2

Cik Muda said...[Reply to comment]

wohooooowwwwwww...........!!!!

unpredicted, buat comeback dengan status Puan....

Terbaik...

i am S!L4H.. said...[Reply to comment]

cik unguuuu...
eh puan unguuuuuu..

dah kawin?? lololol

masYie said...[Reply to comment]

Hang kawin x jemput pon.. btw.. tahniah... :)