Monday, June 3, 2013

Aku Datang Nak Mengadu Je Ni..


Bismillah


Ok semua. 

Beri laluan. Beri laluan.


Kalau boleh beri laluan kasik luas sikit. Bukan apa. Sejak tak menaip blog, struktur badan semakin membesar. Jalan masuk dalam rumah pun asek terlanggar bingkai pintu.

Nampak tak betapa overnya kaedah penceritaan aku ni.?


Untuk 3,4 hari ni aku runsing fikirkan keadaan kereta comel aku kat luar rumah tu. Kau pernah tak terbayang keadaan tapak pelupusan sampah kat satu cerun bukit, lepastu ada lori najis lalu tebing cerun tu, tergelincir. Lalu menumpahkan isi najis-najis tu ke dalam tapak pelupusan sampah tadi.

Ya.
Itulah keadaan kereta aku sekarang.


Apa usaha yang aku jalankan demi mengatasi keadaan ini?


Inilah.

Aku tolong merunsingkan otak sendiri sambil menaip blog.
Dengan harapan, ayah yang pinjam kereta bawak pergi surau tu akan bermurah hati bawak
terus kereta pergi cuci kat car park Giant belakang tu.



Amin.


3 tindakbalas kimia:

Tukang Karut said...[Reply to comment]

campak je dalam lombong!

cik bulan said...[Reply to comment]

meh sini nk tolong cuci. kek umah den byk clorok. hahaha

izzamri said...[Reply to comment]

boleh tolong dengar je.
dengar.dengar.dengar.
*cam pelik pulak alih bahasa eh*