Tuesday, June 5, 2012

Satu Waktu Di Satu Sudut ..



Bismillah





Tepi tingkap bilik.
Menghadap meja study.
Duduk bersila atas kerusi.
Rambut bertutup dengan tuala.
Mata renung buku teks atas meja.
Otak kosong.
Kepala tunduk..



















..airmata menitik.

16 tindakbalas kimia:

Fiksyida said...[Reply to comment]

Nape ni? :(

miza kimbum said...[Reply to comment]

rileks kak,tabah ye ! moge kejayaan menyusul anda ! fighting2x !! (:

NIZAM said...[Reply to comment]

mungkin patut keluar dari bilik. tengok something yang lebih fresh.

ppgusi said...[Reply to comment]

simple but sampai..tp still tertanya2. apakah suda jadi? smoga tabah menghadapinya..

Tukang Karut said...[Reply to comment]

eh... orang berjiwa kental menitik air mata?

si ngokngek said...[Reply to comment]

sapa buat hang nangis nie..habaq mai,kasi gua belasah dia...chill lar kak

Cik Muda said...[Reply to comment]

ahahha....tak habis nak cover semua chapter la tuh..... tu lar, asik dating je......

fYZa said...[Reply to comment]

ko kenapa? nak pinjam bahu? nak eskem horlick mcflurry? jommm!

El said...[Reply to comment]

nah tisu...kalau tak cukup minta lagi...tulis kan masalahmu pada kotak tisu itu. dan bakar beliau pada suhu 2000'C.

lupakan.

Aqim said...[Reply to comment]

akak, akak kalau senyum, nampak comel tau.
so, baek senyum cepat!

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...[Reply to comment]

npe nie .

shedameor said...[Reply to comment]

alaaa, ingat sheda je sedih. hmmmm

Encik Atan said...[Reply to comment]

menitik airmate aku bace ntri nih...

Ain Najwa said...[Reply to comment]

stress ey dear nk exam??.....

¿n0die? said...[Reply to comment]

Salam,

tak tau pulak kau ada blog :)

cik ungu said...[Reply to comment]

thanx all for asking and sympathized.

saya ok.
saya mengidam ayam golek.


sekian.