Wednesday, May 23, 2012

Kelemahan Keyboard Laptop dan PC atau Keypad Qwerty


Bismillah


Aku baru discover satu lagi kelemahan keypad jenis qwerty atau keyboard seperti laptop dan pc anda.


Perasan tak huruf  'i'  dan huruf  'o'  adalah bersebelahan?



Itu hari aku tengah chat YM sama member.

Aku nak tulis '..jawab soalan ...'


Aku tertulis '..jawab sialan ...'.



... Sumpah itu terjadi tanpa niat. Sumpah. 









24 tindakbalas kimia:

BP Boy said...[Reply to comment]

HAHAHA tak psl2 muker meber tu berkerut!!

Tukang Karut said...[Reply to comment]

ok.. itu memang membawa sial tu...

Aqim said...[Reply to comment]

jgn nak salahkan keyboard.
mengaku je lahhh~

si robot comel said...[Reply to comment]

gua pernah jadi macam ni,haha

Encik Atan said...[Reply to comment]

sumer salah keyboard.....ko tak salah..

si ngokngek said...[Reply to comment]

eleh keyboard pulak disalahkan..taulah dia tue yang suka typonyewww

shedameor said...[Reply to comment]

haha, pastu ape jadi ? kena belasah ?

CintaKhadijah said...[Reply to comment]

typo yg sangat sialan. hahaha

M.E Z.A.F.I.R.A.H said...[Reply to comment]

tu dah jadi kelemahan jari2 yg menaip... huhu

Al-Fathcom said...[Reply to comment]

memang benar apa yang cik ungu tuliskan terkadang karena keyboard di ipad/laptop terlalu kecil jadi ketika kita mengetik sering salah ungkap apalagi jika tidak kita cek dahulu sebelum kita kirim langsung kita enter bisa jadi yang terjadi pada cik ungu...
selamat pagi kunjungi sahabat...
sudah lama tidak saling silaturakhim
semoga cik ungu dan keluarga sihat - sihat dan sukses selalu amin....

Kharisma said...[Reply to comment]

salam kenal cik ungu dan semua sahabat...
saya juga pernah mengalami hal itu Alhamdulillah orang yang saya hubungi bisa mengerti jadi tidak ribut....

Cik Muda said...[Reply to comment]

rasa cam nak tampar....
keyboard tu...

ko memang tak salah selama ni...

cik ungu said...[Reply to comment]

@BP Boy:
member amat memahami.


mungkin sbb dia berkawan dgn den

cik ungu said...[Reply to comment]

@Tukang Karut:
ha..haa..mencarut..


bitau nenek kiteeww..

cik ungu said...[Reply to comment]

@Aqim:
tak salahkan keyboard pun.


salahkan ibu mengandung.

cik ungu said...[Reply to comment]

@si robot comel:
mari join persatuan.

cik ungu said...[Reply to comment]

@Encik Atan:
ya aku tahu aku x salah.


ramai org kata aku tak salah.


-.-

cik ungu said...[Reply to comment]

@si ngokngek:
heyy tolong sikett.

typo2 takde dalam kamus hisup ye.


*hidup


-.-

cik ungu said...[Reply to comment]

@shedameor:
pastu,

mereka pun hidup bahagia selamanya.

cik ungu said...[Reply to comment]

@CintaKhadijah:
typo itu tak berdosa

cik ungu said...[Reply to comment]

@Al-Fathcom:
trima kasiiiiiiiiiiiiiiiiiii`

cik ungu said...[Reply to comment]

@Kharisma:
nasib baikkkk

cik ungu said...[Reply to comment]

@Cik Muda:
kan..?


aku pun rs aku tak pnah bersalah selama ni.

Mohamad nazrin said...[Reply to comment]

memang bermasalah.