Sunday, April 8, 2012

#3 Fakta Keji


Bismillah



Tahu tak salah satu fakta yang membuatkan aku rasa annoyed dan rimas?


Adalah apabila aku tengok tv, selalunya berita.
Dan bila ada seseorang di-temubual oleh wartawan.
Dan apabila ramai orang di belakang seseorang yang di-temubual itu.
Dan orang yang ramai itu berasak-asak mahu masuk dalam tv.
Dan orang yang ramai itu sengih-sengih bangga-ala-ala-malu sebab berjaya berada dalam keadaan 'interframe'.
Dan mereka memandang ke arah kamera.
Dan...



..mereka angkat jari 'peace'.


Sungguh.


Perlu ke..?




p/s : mungkin orang yang bukan Mulan Jameelah memang begitu.


Fakta Keji #1
Fakta Keji #2

9 tindakbalas kimia:

cik bulan said...[Reply to comment]

ye.tetambah klo ko yg ade kat blkg tu *pegang telur ayam nk baling*

Fiksyida said...[Reply to comment]

memang annoying org2 tuh...

Umie Artoqiemie said...[Reply to comment]

hahahaha XD
this is life.

Tukang Karut said...[Reply to comment]

erkkk... aku tak muat nak masuk tv...

M.E Z.A.F.I.R.A.H said...[Reply to comment]

ye... aku selalu tgk situasi mcm tu kat dlm berita tv.... harap cikungu xmcm tu..haha

Rapunzel Cikilolo said...[Reply to comment]

keh keh. dah semua malu die jadi ler yang paling sporting...

caliph shuriken said...[Reply to comment]

rasa mcm nk tampar diorg kn, hukk...

Juno said...[Reply to comment]

Haha. Buat tanda peace. tak pernah luput dimakan zaman.

✿ cik pieQa ✿ said...[Reply to comment]

hahahahahaha.

kdg2 tu ada yang eksaited lebih smpai terkelua kelua bulu hidung.

fahami lah perasaan mereka yang ingin menjadi selebrti tp tak kesampaian.