Wednesday, March 14, 2012

Sebelum Februari (updated)


Bismillah


Ini yang aku janjikan dari entri sebelum ni. Lama betul baru tepati janji,kan? Dah kantoi dah sifat mazmumah satu ni. Bukan salah aku. Member yang lambat bagi gambar.

Mini gathering sebelum habis sem lepas. 


Tengah mengumpat tu. Aku amek gambar je terus
mereka toleh senyum2. Siap sempat buat peace.
Dusta punya manusia..

Sebenarnya watak utama dalam gambar ni adalah loceng penggera
kebakaran kaler merah tu.
Jap, sebenarnya muka aku ada 5 tahik lalat. Aku tak pasti kenapa nampak
dua bijik aje. Mungkin lagi 3 bijik tertinggal dalam kereta?
Emm. Mungkinlah.

Bakal pengantin baru lagi dua bulan.

Penyanyi Latin Malaysia pertama, bersama pemain-pemain kompangnya.






p/s : nampak sangat gaya 'sekadar-nak-hapdet-blog'.
        banyak kerja bulan ni. serius.