Sunday, January 15, 2012

Waktu Setan Kembali


Bismillah


Haaaaaaaaaaaaaa..............!!
Tak percaya kan Mulan hapdet blog kannnnnnnn.
Cukup...cukup...
Kesatlah air mata tu. Tak payah nak ber-hombak-wendo sangat dengan aku sekarang.

Exam aku habis semalam. Exam paling tak layak wujud kat mukabumi.
Kau tahu tak apa yang aku menyampah bila waktu exam?
Aku menyampah sangat bila tanya kawan-kawan yang konfem boleh jawab exam, tapi dia kata susah.
Padahal jawab exam sambil silang kaki atas meja, tangan cungkil gigi.
Dan kau nak kata kau tak boleh jawab exam?
Kau pilih sekarang...
Nak pelempang di muka atau hentakkan kaki ke tulang belikat?
Rimas Mak Jemahhhhhhhhhhhh dengan statement poyos kau tu ok.

Harini semua orang dah balik kampung masing-masing. Aku pun kat atas katil rumah ni.
Seronok bergolek di sini. Nak banding dengan tilam hostel yang keras macam tempurung kelapa.
Harus rosak sistem perkumuhan aku kalau hari-hari membesar atas tilam tu.

Nampak?

Nampak tak ayat kufur nikmat aku?

Astaghfirullah..Syukur. Syukur.

Malam tadi hang out kali terakhir dengan member-member lain. Ramai yang dah grad.
Sadis mengingatkan itu semua.
Sebab member aku lembab upload gambar, so hari isnin aku update entri semata-mata tunjuk gambar.
Dan waktu tu tolong...
Tolong jangan shetonn sangat nak mengutuk ok.

Ehh..
Tolong oii..
Tolongg..
Jari aku tak boleh stop menaip ni~
Bahana habis exam dan nak lepas dendam hapdet blog tanpa rasa bersalah.

Siut..
Tak boleh stopppp..
Nak tulis apa lagi ni..
Eh eh eh ehhhhhhhhhhhhh..

Owh..

Tak boleh jadi.
Aku harus ikat jari-jari aku sekarang.
Sekarangggg!!!!

Okbai!~

19 tindakbalas kimia:

RAIZAN said...[Reply to comment]

Lepas ni akak grad da la...amik master kak! Jadi pensyarah!

Saiful Ghani said...[Reply to comment]

tahniah... dh hbs exam.. sem depan repeat lg....miahahahaha.. =P

Asy Faro said...[Reply to comment]

tahniah2 . =)

El said...[Reply to comment]

gila ke hape? hahaahha

ika said...[Reply to comment]

welekem beck~ :D

shedameor said...[Reply to comment]

untongla cuti sem. boleh bangun lambat lah lepas ni.

Tukang Karut said...[Reply to comment]

jangan la ikat jari tu... nanti aku rindu...

Suara Kalbu said...[Reply to comment]

Tahniah la dah boleh lepak umah sambil update blog 10 kali sehari ya :-)

cik ungu said...[Reply to comment]

raizan :

oi oii belum ok!
akak muda lagi! ahahha

sem depan insyaAllah.
Master tu ade juga niat, tapi tak komfem lagi. tengokla kalau x kawen lagi. cehhhhhhhhhhhh

cik ungu said...[Reply to comment]

saiful ghani :

wow.
doakan yang buruk2 nampak?
sy doakan bisnes awk lingkup.
suka?

cik ungu said...[Reply to comment]

asy :

mekasehhhhhhhhhhhhh.
jangan segan2 la nak blanje. hahaha

cik ungu said...[Reply to comment]

El :

apa gila?

kau?

memangggg

cik ungu said...[Reply to comment]

shedameor :

bangun lambat??
apa tu?


cik ungu <---- seumur hidup x penah bangun lambat.

cik ungu said...[Reply to comment]

tukang karut :

eh eh ehhhhhhhhhhhhh

malulah cemniiiiiiiiiiiiiiii

cik ungu said...[Reply to comment]

suara kalbu :

akak perli ke?

10 kali sehari?

kecik hati la cemni.

saya mampu 12 kali sehari ok.

hahahha

Saiful Ghani said...[Reply to comment]

bila plak biznesnya... xde biz nk lingkup cam ner... hahaha..... repeat best ape... t rindu plak nk jumpe kwn kolej... hahhaa

Cik Muda said...[Reply to comment]

gambar....gambar...

mana gambar...~

c'axoera said...[Reply to comment]

congrats :)


http://ch000tz.blogspot.com/2012/01/sampai-nanti-tika-waktu.html

fizafantagiro said...[Reply to comment]

kira dh lepas ikatan batu kt kepala la ni? hik hik hik .. bestnya dok kg uhh =)