Friday, December 23, 2011

Reply Komen Boleh Tak? Lempang Kang


Bismillah




Ini bukan entri.
Ni cuma satu statement dari Mulan.


Bahawasanya mulai saat ini,
aku akan kembali cuba untuk mereply setiap komen yang aku terima lepas ni. 
Rasanya macam dah setengah tahun aku tak reply.


Bukan aku lupa diri.
Tapi sejak setengah tahun yang lepas, tahap keji malas aku terlampau-lampau.
Aku nak buat menatang yang boleh reply komen terus di bawah komen korang tu.
Tapi korang pun tau kan..betapa nerakanya tahap IT aku ni.


Harus mati jari tersepit keyboard lah kalau nak reply semua sekarang kan.




Sorry lah sebab aku sebenarnya bergenetik malas.
Adakah salah ibu mengandung?


Sekarang aku dah rajin.
Percaya tak?



* elehh kau Mulannn.
   Dapat komen seketul dua, kecoh nak buat statement kan.
   Lempang siket mehhh..

16 tindakbalas kimia:

Cik Orkid said...[Reply to comment]

Ini dah macam ganjakan paradigma dah ni. Haha bagus3~

Muahaha. Dah, cepat reply! Lempang kang :p

saya dewi said...[Reply to comment]

hahaha. cher reply komen nieh. cher cherrrr :P

Saddila said...[Reply to comment]

dulu dila rajin , sebab komen pun sikit .
sekarang dah banyak pulak yg mengomen , PENAT *pemalas

cik ungu said...[Reply to comment]

cik orkid :

hameekkaaawwwwwww
nak sgt reply kannn

hambekkkkkk
hhahahhhaha


saya dewi :

trngah cuba bersungguh2 la ni.

apa?
tak nampak ke?

cik ungu said...[Reply to comment]

saddila :

tu diaaa..

statement kalah mulan jameelah ohkay..

Tukang Karut said...[Reply to comment]

kita tengok berapa lama kerajinan ni bertahan...

Mizfantagiro said...[Reply to comment]

uik..bagushhh..mesra pengomen gitu..err cer balas..cer balas ^^

cik ungu said...[Reply to comment]

tukang karut :

ehhhhh berani kamu yee..


mizfantagiro :

haa da cube da nii..

kagum,kan?

Tukang Karut said...[Reply to comment]

aik? tak kan mulan dah gentar kot?

Cik Muda Sae said...[Reply to comment]

aku sayang ko ungu...cer ko reply semula.....cer pat...!!

Aqiim said...[Reply to comment]

cik ungu, sy dah komen nie..
cepat balas!
awrrr

farz zull said...[Reply to comment]

yeahh, gud2 cikungunyaa punnn *ok, dah macam penyakit nama ko* kah3x

cik ungu said...[Reply to comment]

tukang karut :

gentar?
apa tu?

takde dalam kamus matematik pun.


cik muda sae :

menyetan la tu main debat piala diraja pulak kat ruang komen ni kan.

hakedushh.

cik ungu said...[Reply to comment]

aqiim :

balas.


*mudah kan?


farz zull :

eh ni lagi sorang nak berdebat kat ruang komen kan

makcik senah betull.

cikungunya?
dem lah
cam nama kueh raya kontemporari

ZURAINI said...[Reply to comment]

haha. sebaek ko berubah b4 new year. haha. bgus bgus :P

cik ungu said...[Reply to comment]

zuraini :

sebenarnya aku da start malas balik.
acane?