Sunday, November 13, 2011

Puaka Itu Kadang-kadang Subjektif. Bodoh,kan?


Bismillah



Assignment yang aku buat selama 7 hari berturut-turut,
akhirnya hari ni..

belum siap jugak.



Aku tak pasti kenapa sebenarnya.


Aku tak kesah kalau rezeki bertambah dan tak putus-putus.
Tapi bila assignment bertambah dan tak siap-siap, aku jadi bingung.



Aku syak.
Betul. Aku syak.





Aku syak assignment aku ni berpuaka.





Dan siapa dah bomohkan assignment aku,
anda tahu anda siapa.





Moral of the story :
Ni la manusia.. tak habis-habis merungut.
Ehhh..Apsal aku sindir diri sendiri ni? Bangang.


5 tindakbalas kimia:

Faaizz d. Zul said...[Reply to comment]

ehem, cik ungu buat esaimen sejak start cuti?

memanglah tak siap. ha3. XD

yustie ftyt said...[Reply to comment]

kenapakah dgn esaimen cik ungu tuh??susah sgat yer..hehe..

Cik Muda Sae said...[Reply to comment]

ko asek cuti kuar dating ngn boipren...haaa...ble tny ada boipren, kata takde.... abessss apsal asegmen tak siap?? baik ko jawab..jawab....

Tukang Karut said...[Reply to comment]

alasan semata mata...

Juno said...[Reply to comment]

aku yang bomohkan.
sebab dari hari tu lagi aku tak dapat dapat 7 markah extra untuk geografi.