Wednesday, November 30, 2011

Aku Tak Mengaku Kau Abang Aku


Bismillah


Ramadhan 2008.
Hospital Pusrawi, KL.


Malam tu kami satu family ziarah arwah nenek yang masih tenat. Dah berapa hari maktok koma. Doktor pun dah cakap suruh family semua prepare.


Lewat malam tu, kitorang dah nak balik rumah. Pokde and the family dah datang ganti shift. Aku yang mamai-mamai pun turun la nak balik rumah untuk mandi-mandi sebab lepastu kitorang nak datang hospital balik. Kau tau tak hospital itu sejuk nak mampus? Aku tak tahan. Nak kencing.


Turun lif, aku carik toilet terdekat. Aku tanya Along aku..

"Toilet katne? Nak kencingg~"


Along bagi arah. Dia kata terus koridor tu, sampai hujung belok kanan, ada toilet.


Aku menurut arahan. Jalan pun dah senget sebab tenat sangat dah tahap nak terkucil tu. Aku jalan terus ikut koridor, sampai hujung aku pun belok kanan.



Aku tengok papan tanda depan mata aku.





Bilik Mayat.




Along..
Kau setan,kan..?


22 tindakbalas kimia:

afzalsukasuki said...[Reply to comment]

abang ko boleh jadi geng aku!

Cik Muda Sae said...[Reply to comment]

haha...musibat pny abang...~

syamem said...[Reply to comment]

terbaek... pastu abang ko mesti buat muke troll... haha

Aqiim said...[Reply to comment]

HAHAHAHA sabor je lah~
mcam mana la agaknya ek prasaan cik ungu msa tu~ hahah

NAZRUL AZAT said...[Reply to comment]

haha, amekaww dikenekn abg kamu heheeeee

SeseDaP RaSa said...[Reply to comment]

hak3.. pdan muka..

M.E Z.A.F.I.R.A.H said...[Reply to comment]

kalau aku la, aku sembeleh terus je abg ko tu...haha

cik ungu msti trus terkucil kt situ kan...errkkk

wawa said...[Reply to comment]

hahaha lawaknya :DD

Cik Semut... said...[Reply to comment]

haha..mesti ckp kat diri sendiri,"wakenabeb" kan?=p

hanim Nabilah said...[Reply to comment]

ahahaha!lebih kurang ngn akak lah ke'cool'an dy:D

Saiful Ghani said...[Reply to comment]

hahaha..... dlm bilik mayat tu ada toilet....

Sepul Lupes said...[Reply to comment]

hahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahaha kesimpulannye ko terkuncil depan bilik mayat tak? kakakakakakakkakakakakaka

shedameor said...[Reply to comment]

bapak sempoi punya abang. haha

saya afi said...[Reply to comment]

Haha.. Pukul beliau dgn kuatnya.

suk said...[Reply to comment]

ni nak bagitau yang kau terkencing dalam seluar la ni? hahaha cool gila kau punya abang.

lah said...[Reply to comment]

lepas baca ni, i was thinking,

"nasib baik aku tak dak abang!"

bhahah

Faaizz d. Zul said...[Reply to comment]

along kau best! XD

Chachos Cheezy Wedges said...[Reply to comment]

terbaik laa abg tuh... seronok membuli adik2... hahaha!!

✿ cik pieQa ✿ said...[Reply to comment]

hahahahhahaa ! adoi . amik kau nyah~

Alin Marlini said...[Reply to comment]

kakakakaka...teringat ms 1st time Encik Suami dtg umah dedulu. Seorang pakcik tunjuk arah rumah ke kubur

khairul said...[Reply to comment]

sabaq jer la

caliph shuriken said...[Reply to comment]

terbaikk punya guide dia bg, hukk...