Monday, October 3, 2011

Baca! Baca! Bacaa!!!


Bismillah


Sorry la sekarang tak dapat hapdet selalu. (Perasan tak statement ni poyo gila? Gaya macam semua orang tunggu la sangat entri baru aku. Oii sedar diri lah!!! *tarik-tarik bulu mata sendiri ~ ) Mula-mula bz dengan kelas. Lepas tu minggu lepas bz dengan training dengan tournament futsal. Minggu depan mesti bz dengan training netball pulak. Pehhh..! Korang haruslah baca ayat tadi dengan gaya kagum. Mesti bajet aku atlet hebat,kan? Haa... Jangan terpedaya sangat lahh. Kalau setakat posisi pembancuh air sirap, jangankan futsal dengan netball, kategori paralimpik pun aku boleh join ok. 

Aku basuh baju guna mesin tadi. Hah?? Malas?? Siapa yang biadap sangat buat kesimpulan berat sebelah macamtu? Basuh baju guna mesin bukan bererti malas ok. Tapi sebab aku taknak ada perasaan riak dalam sanubari ni. Apa kena mengena? Haishh.. Apa lembab sangat korang ni? Aku taknak bawak syiling banyak sangat. Buat berat beg je. Kang kalau orang lain pegang beg aku dia rasa berat, mesti dia ingat aku kaya. kalau dorang tak pegang pun, mesti dorang akan nampak aku bawak beg sampai terseret-seret bahu. Banyak duit. Mesti diorang duk puji-puji aku anak orang kaya. Dari situlah perasaan riak akan muncul. Haa.. nampak? Nampak tak macamana kaitan basuh baju guna mesin sangat rapat dengan perasaan riak? 

Ni takleh nak ambik baju dalam mesin sebab brother2 maintenance datang buat pest control. Tu yang malas nak kuar bilik tu. Walaupun bilik mesin basuh cuma berapa langkah je. Tapi dah kena 'observe your aurah' bagai. So, kena tunggu line clear baru leh gi amik baju. Haa.. ni tengah hujan lebat pulak. Baju baru nak sidai. So, how? Hebat kan dugaan aku harini? *kebil-kebil mata~


Tension betul bila terasa nak kentut gila-gila tapi ada orang kat sebelah.


Aaagghhh tertekanlah!!




13 tindakbalas kimia:

Amirul Aqiim said...[Reply to comment]

cik ungu merepek apa petang2 nie?
HAHAHA

kalau rsa nak kentut, kentut je jgn malu2.. buat muka x bersalah sudah.. HAHAHA :P

IEQAH said...[Reply to comment]

ishhh kitaa da baca upenyaa citer pasal kain dia..babap jugakk kang..HEHE

El said...[Reply to comment]

aku punyala eksaited nak baca...
ini je yg aku dapat??

hanafijaafar said...[Reply to comment]

manusia sihat kentut 18 kali sehari, aku cadangkan kau jangan tahan kentut tu sebab boleh membantutkan usaha untuk mencapai 18 kali kentut dalam sehari.

kau tahu apa yang jadi kepada kentut yang tidak kesampaian?

kentut akan bergerak ke atas dan keluar mengikut mulut. sekarang kau boleh bayangkan sendiri keadaan tu kalau kau main batuk sahut menyahut dalam kelas...

lepas tu bayangkan kalau semua ahli batuk sahut menyahut tu pun dalam keadaan tahan kentut...boleh jadi kelas terus cancel, yey!

Niza Romli said...[Reply to comment]

haha... :)

bella luna said...[Reply to comment]

baru je bising dlm bilik sape kentut, semua buat muka tak bersalah,. tapi yg penting mmg bukan cik bella, kurang asam punye roomate!!cik ungu jgn berani2 nak lepas lam bilik yea,..

cheqwa said...[Reply to comment]

cik ungu kan memang rajin...no wonder lah pegi basuh baju guna mesin.hahahaha...#lari tajuk terus :p

asfira aminuddin said...[Reply to comment]

pergh! banyakknya u join sukan babe! nak kental or kurus? haha. tu la, malu la abang maintenance selalu datang sbb.....tettt. haha.

RAIZAN said...[Reply to comment]

Good luck akak! ^.^ Hati2 main futsal n netball tu. =)

Saya bakal bz nt...

suk said...[Reply to comment]

"Aaagghhh tertekanlah!!"

tertekan apa ni? cerita sampai habis lah.

Tukang Karut said...[Reply to comment]

aku terkebil kebil gak ni... owh... apakah???

chemay said...[Reply to comment]

kentut je.
tak baik tahan2.
kang kembung perut susahhh.
hahah

Ungu said...[Reply to comment]

bila aku kentut, satu mesia riot.

apatah lagi kau.