Wednesday, September 21, 2011

Jangan Bahagia Sangat. Aku Belum Mati.

Bismillah Rindu?? Ehh.. Tolong. Tolong bertenang. Kalau ye pun rindu, tak perlu nak tarik-tarik aku ramai-ramai macamni. Kan tak elok kalau makcik pakcik yang nak jadikan aku menantu ternampak. Apa? Tak rindu langsung? Biadap nampaakkk..! Aku baru baek demam panas. Owh.. Dan. Aku sembelit kat sini. Tolong doakan taik aku sehat. P/s : takyah nak rindu sangat la kan. Lusa aku balik. Tataa..!

12 tindakbalas kimia:

RAIZAN said...[Reply to comment]

Lusa?! Awalnyek!! >,< haha! Sembelit tu la...hak3x! Taik beku ea? =D

Chachos Cheezy Wedges said...[Reply to comment]

post mcm nie pon ader ekk... hahaha..
smoge cpt sembuh!! lalala...

Tukang Karut said...[Reply to comment]

sembelit? orang kata kalau sembelit ni, dah tak lama dah... mungkin 3 kali Jumaat je lagi...

Kathy Tuah said...[Reply to comment]

hahaha..mcm2..

Amirul Aqiim said...[Reply to comment]

cik ungu! ^^

cheqwa said...[Reply to comment]

taik???euuuwww...hahaha.cikungu,get well soon..sian cikungu,demam panas sebab rindu cheqwa..hahaha

budakijaupendek said...[Reply to comment]

hehe
moga sembelit tu cepat pulih ^_^

zer0xs said...[Reply to comment]

makcik...25 nak guna kan kan kan? karang 25hb aku terus ke kl dari jb... bawa blk gadis dari sana! ahakks

Cik As ~ cinta solehah said...[Reply to comment]

hahaha,tsgt rindulah kat akak....semoga sehat seadanya ye.^^

Anak Wak Mail said...[Reply to comment]

tak rindu pon..haha!

caliph shuriken said...[Reply to comment]

laa kena demam panas ka, huh...

amir said...[Reply to comment]

Ingatkan ko dah mati.
Penat je buat tahlil untuk ko.