Tuesday, September 13, 2011

Aku Tak Kelakar Ok





Bismillah




Kali ni aku langsung tak kelakar. Jangan berani-berani nak sengih, apatah lagi ketawa. 






A lot of things going on my mind.
Tuu diaa.. Cubaan speaking.


Cik Ungu sedih?
Ok. Boleh start risau sekarang.




Aku kata, sekarang.




* Mau hari akan datang, happy.



19 tindakbalas kimia:

khaifaiz said...[Reply to comment]

mcm bengong jer

budakijaupendek said...[Reply to comment]

sedih kenapa ni ??

RAIZAN said...[Reply to comment]

alolo..nape ni kak? jgn sedih2.....nt x best la....try be positive k?!

IEQAH said...[Reply to comment]

ohh garangnyee #nkgelak jugak !

cheqwa said...[Reply to comment]

cik ungu sedih sebab cheqwa xmasuk gombak lagi ke?huhuhu..sabo ye cikungu,cheqwa dah nak masuk gombak dah...kekekeke...
gulp,nape nih cikungu????

yustie ftyt said...[Reply to comment]

don't be sad...senyum ckit nnti problem xberanilah nk sggah..heee^^

syirah rasid said...[Reply to comment]

puloppp.

serius tp err. err.

NURUL AINI NORAZMAN said...[Reply to comment]

laaa kenapa sedih2 ni,.meh aini buat lawak kasi awak snyum,.ngeeee~=p

Mohd Izzar said...[Reply to comment]

uuu..okay..
jgn fikir byk sgt la klu cmtu..

Tukang Karut said...[Reply to comment]

otak tak berapa nak centre ni...

Wan Zaleha Zain said...[Reply to comment]

lmrah hidup sedih dan happy datang bergolek. terima dengan hati terbuka ye. :)

saya dewi said...[Reply to comment]

hidup ta selalunya gumbiraaa. sekali sekala sedih tueh keyra normal larhhh kan?


ohoiii sedih sedih pun jangan na terjun lombong sudahhh :P

Anak Wak Mail said...[Reply to comment]

okeyy!

ekabukanmakcikkau. said...[Reply to comment]

Alahhhh nape sedih kak ? Kena rotan ngan mama sebab ajar adik ponteng skolah tadi eh ? Meheehe peace yaww.


Bangang betul lepas baca bismillah yang kau tulis tu, aku tjawab w'salam . Hakhakhak.okey, tak gelakk tipu je tuAlahhhh nape sedih kak ? Kena rotan ngan mama sebab ajar adik ponteng skolah tadi eh ? Meheehe peace yaww.


Bangang betul lepas baca bismillah yang kau tulis tu, aku tjawab w'salam . Hakhakhak.okey, tak gelakk tipu je tu

Amirul Aqiim said...[Reply to comment]

panjangnya awek rmbut merah tu komen =.='


err..
nape sdih2 nie cik ungu?
chill.. senyum2 :)
ha kan comel...
eleh malu letteww~

caliph shuriken said...[Reply to comment]

owh, emosi kurang stabil ka, huh...

bella luna said...[Reply to comment]

kesian cik ungu,aku hanya mampu bersimpati dan melihat dengan muka innocent,hehe,.yaww,chill cik ungu;)

asfira aminuddin said...[Reply to comment]

babe, sedey sebab nak sambung belajar balik? sebab kena bangun pagi pagi gi kelas? hehe. chill eh dear!

dill said...[Reply to comment]

bersemangay!

jia you!

dill.