Tuesday, August 9, 2011

What's the most embarrassing thing that's happened to you?

Aku cuba lepas kentut slow2 tapi terbunyik jugak. buruk pulak tu bunyiknya. gila tak sepadan betul bunyi kentut tu dengan gaya artis aku ni. cis...

*ok. ni cerita lama. Tak payah nak re-blog pulak. Lempang kang..

Siapa nak dapat 7 markah extra untuk exam Geografi, boleh tanya.

11 tindakbalas kimia:

zer0xs said...[Reply to comment]

apekah kecacatan mu itu? mesti bunyik kentut kaw nyaring gile kan kan kan?

Luqeem™ said...[Reply to comment]

eiuwww. haha. taknak kentut bunyi, kena la tapis sound tu, guna uncang teh pn ok..XD

ira-yoshida said...[Reply to comment]

tapi kalau lpas kentut slow2 nnti bau kan.. hehehehe

amir said...[Reply to comment]

Kenapa aku rasa bebal bila baca benda alah ni..ciss

misyamissyou said...[Reply to comment]

boleh jugak tu..haha..kentut aje..buat2 la jatuhkan barang ke ape ke..hihiih :P

Encik JI said...[Reply to comment]

bau petai ke jering? haha. gelila weh

cik ungu said...[Reply to comment]

zerox :

haruslah.

nama pun artis.
____________________________________

Luqeem :

guna tapis tu takleh.
kentutku terlalu berkualiti.penapis teh tak mampu menghadapinya.
___________________________________

ira-yoshida :

ekhh!

hei! fitnah!

aku terkecuali dari fenomena itu ok.

cik ungu said...[Reply to comment]

amir :

tenang.
aku tau kau tak berapa genius.



samalah kita.
__________________________________

misyamissyou :

buat2 jatuhkan diri ok?
agak bodoh bnyinye kan?

zer0xs said...[Reply to comment]

Bagus.. artis bertauliah.. dah la buat pencemaran udara.. pastu ditambah ngan pencemaran bunyik... syabas...

LinE PuTih LiNe HiTaM said...[Reply to comment]

aku main lepas..

siap berbangga lagi..

hurmm...[mencebek bibir]

cik ungu said...[Reply to comment]

zerox :

well..
____________________________________

line :

kau kan tak normal.