Wednesday, August 24, 2011

Terima Kasih Golongan Berkaki Dua



Bismillah



Terima kasih wahai para-para bloggers dan para-para sakura sekalian di atas idea-idea bernas. Aku taknak ada yang buta tikam mata sendiri guna pensel 2B sebab blog ni. Aku mencuba sehabis baik. Sila buat muka terharu sekarang. Sekarang.



Masalah background :




Masalah header :






Carik masalah :





Ada la komen-komen lain. Tak larat la pulak aku nak tepek satu-satu kan. Majoritinya kata dah ok dan tak perlu tukar. Tapi golongan minoriti layak bersuara. Heh... Kagum tak dengan daya kepimpinan aku? Tenang... Boleh la undi aku kalau aku jadi calon bertanding area Shah Alam nanti ok.


Terima kasih banyak-banyak untuk idea bernas dan idea tak bernas golongan berkaki dua. Tak dapat nak ubah semua sebab ada benda yang memang aku taknak ubah lagi. Maka, jangan dibiarkan kuih raya itu sendirian. Jangan lupa bayar bil elektrik tiap-tiap bulan. Tengok.. Mudahnya aku dapat berpantun. Hentikan kekaguman. Bai.




14 tindakbalas kimia:

alif haris said...[Reply to comment]

kalau sy ,
nk suruh letak mercun,bunga api, meriam hahaha :D

-Incek Fik- said...[Reply to comment]

Apa kata lepas ni kau tukar blog ni menjadi kaler pink. Lepas tu buat entry mintak pendapat blogger.

















Dan yang pastinya, aku akan suruh kau ubah balik kepada kaler yang asal. Hitam keunguan.

Sesungguhnya.. tak ada yang lebih molek, mengancam dan seksi dari yang original. Yeah! Pentingkan keaslian!

*aku nak kau tempek balik muka senget tu.

Anak Wak Mail said...[Reply to comment]

kenapa ungu?kenapa?kenapa?kenapa?????haha..


cunlah..gambar pandang langit tu!

j b r said...[Reply to comment]

kesian juga pada orang yang satu kaki, tak dapat nak sumbangkan idea :)

asfira aminuddin said...[Reply to comment]

haha babe! dah tukar eh? ok la skang ni. header u cun babe! ala ala model gitu :)

cik ungu said...[Reply to comment]

alif haris :

haa ni lagi satu cari masalah.
___________________________________

Fiq :

aku tak faham kenapa nak amek space byk sgt!

owh baik.baik. terima kasihh.
nanti pic tu senang cerita aku pos kat china je la eh.
_________________________________

anak wak mail :

mungkin sebab aku rasa ungu itu seksi

cik ungu said...[Reply to comment]

j b r :

aghhh taknak fikir camtu! tanak fikir camtu!

lumrahnya semua orang berkaki dua. kalau ada yang tak cukup sifat, kita tetap kena layan dia sama.

so semua orang berlumrahkan benda sama.

;)
________________________________

asfira :

haa...tq. model mengidam nak kene terajang kan? hahahha

shedameor said...[Reply to comment]

mungkin kena tempek gambar sheda kat header tu jugak. baru menarik yeahh :P

sLpmEpLz™ said...[Reply to comment]

no komen

*agak2 cmni msuk kategori apa? haha

✿ cik pieQa ✿ said...[Reply to comment]

ta pasal je masuk dlm spesis mamalia yg m'cri masalah.
ces ! potong gaji bulan nie.
hOho!

hanim Nabilah said...[Reply to comment]

ingat akak nak letak gambo main congkak ke.hee

papepon header mmg cun!^^

cik ungu said...[Reply to comment]

shedameor :

haa tu lah jawapan paling betul skali!! syabas!!


*asah parang
_________________________________

slmlmpz :

nickname kau ni menyusahkan,tahu!

itu masuk kategori irama malaysia.

cik ungu said...[Reply to comment]

cik pieqa :

mamalia yang mencari masalah?

mungkin lagi best kalau panggil mamalia yang mencati nahas.
__________________________________

hanim :

aisehmenn men congkak mane peluh! camne nak kuruss!!


haha.tengkyu!
__________________________________

caliph shuriken said...[Reply to comment]

slagi bole baca en3 nmpak jelas kt sini.. tukar laa apa2 pun, sy ok jaa ^^