Monday, August 15, 2011

Kelemahan Keyboard Laptop Dan PC.


Bismillah 





Perasan tak atas keyboard laptop korang tu,
huruf A dan S duk sebelah-sebelah..?
Tahu tak macamana perkara ni boleh menjatuhkan maruah aku..?








Aku nak taip 'Surat Doktor',






Aku tertaip 'Aurat Doktor'.








Doktor mana yang tak berdosa tu.?






Moral of the story : Betul lah kata orang... Kadang-kadang nasib tak menyebelahi kita.



25 tindakbalas kimia:

zulkifli said...[Reply to comment]

hshshshshsh! <-- almk, slh taip =='

b0an said...[Reply to comment]

aurat doc?hahaha

Luqeem™ said...[Reply to comment]

hehe, lain kali kena tengok waktu nak taip..ni sah pro taip ni, sampai tersilap..=.=

Aizul said...[Reply to comment]

Kesian doktor tu kan. tak pasal2 diajukan pasal Aurat...

Mr.Freeze a.k.a Izmal said...[Reply to comment]

wakaaka..lawak la.. ;DDD
cm ne leyh tersalah taip plak tu.. ^_^

hanim Nabilah said...[Reply to comment]

hahaha!mungkin kena bedung balik tgn tu *ada kaitan ke.hoho

fa-in said...[Reply to comment]

biasa la tu typo merata2.
bahaya2..hehe

cheqwa said...[Reply to comment]

hahahaha...kesian.cik ungu nih kalut nak p mana? hahaha.typo tu dah besa, tapi kesian lak kat dokrot tu. *eh,R n T duduk bersebelahan jugak laaah :p
muehehehehe

saya dewi said...[Reply to comment]

ekeke. biasalah tueh kadang kadang tak sedar kita tersalah tsip <--- contoh! haha. =P

zer0xs said...[Reply to comment]

A.S = Ahmad Syaiful~

dak eina said...[Reply to comment]

tu salah diri sendiri. huhu

H.J said...[Reply to comment]

haish..aku taip ok je..haha

khaifaiz said...[Reply to comment]

itu lah... len kali taip sambil baca..

TIKUS MANDO said...[Reply to comment]

Itulah keburukan kuih keria bila ditelan tanpa kunyah.

Zeeqa ~ Ajie said...[Reply to comment]

fiuhh~~
bunyi dan maksudnya jauh panggang dari api.
kena selalu beringat ni. Hehe..

Encik JI said...[Reply to comment]

ungu sayo btol la. kekeke.

Amirul Aqiim said...[Reply to comment]

HAHAHAHAHAA
ksian dktor tu =.='

cik ungu said...[Reply to comment]

zulkifli :

canteekkk perliii..!!
__________________________________

boan :

apa?
ingat dokte takde aurat ke?
__________________________________

luqeem :

eh tak la.

mmg sngaja nak salah tuu.
asek betul je taip.
sesekali nak gak salah.

*sila lempang

cik ungu said...[Reply to comment]

aizul :

tau takpa.

mungkin dokte tu dah letak jawatan.
__________________________________

Mr Freeze :

camne leh tersilap?

soalan yang baik.

nanti saya try cari jawapan.

cik ungu said...[Reply to comment]

anim :

awak pulak nak akak bedung satu badan tak?

free of charge.
_________________________________

fa-in :

tapi typo ni dah membawah maksud lain ni.

seb bek tak typo benda lucah.

cik ungu said...[Reply to comment]

cheqwa :

amboii sakannya mengutuk.

typo juga leh jadi macamni ...;

cheqwa gula.

tolong jgn bajet anda sweet.

hurug i dngan u duk sebelah2 jugak.~

cik ungu said...[Reply to comment]

saya dewi :

haa..sume nak bagi contoh nampakkk!
___________________________________

zerox :

blaaahhhhhhhh!!

cik ungu said...[Reply to comment]

dak eina :

insaf ~
___________________________________

H.J :

*bunuh diri ~
___________________________________

khaifaiz :

halaa.... nama pun propesyenel.

takkan nak bacaaa.

cik ungu said...[Reply to comment]

tikusmando :

bagi aku masa seminggu untuk cuba kaitkan persamaan antara kueh keria ngan typo.
____________________________________

zeeqa :

tau takpe.

seb bek tak taip bende lucah2.

cik ungu said...[Reply to comment]

encik Ji :

gila la tu.
__________________________________

amirul aqiim :

tu la pasal.

maafkan kami cik dokter..