Thursday, August 4, 2011

Entri Meratap Menanggung Derita


Bismillah



Tahan cirit.

Aku tak suka perasaan macamni.
Tapi cuba korang bayangkan, kalau sehari ni je dah 3,4 kali korang masuk tandas dengan tujuan yang sama.
Sampai rasa malas dah nak pergi tandas.
Walaupun tandas tu cuma sekangkang tenuk je dari aku.


Jadi, daripada aku pergi tandas,
rela pulak aku menulis entri di sini.

Jangan...
Jangan sebut.
Aku tau ini tindakan bodoh.


Kat luar sekarang mendung.
Mungkin tanda musim kemarau dah nak tiba.


Kenapa korang angguk?
Cuba baca balik ayat atas tadi.
Cuaca sedang mendung.
Tanda kemarau tiba.


Faham?


Mendung = Kemarau .?


Owh..
Korang tak dapat tangkap lawak bodoh aku tadi.
Maknanya tak syak lagi.
Sah.
Memang korang sedang berpuasa.



Syabas.



Moral of the story : Mungkin aku perlukan tandas bergerak di rumah sendiri.
Ikat tandas dengan tali kat pinggang.


12 tindakbalas kimia:

✿ cik pieQa ✿ said...[Reply to comment]

hahahaha ! giler lagi di bulan pose. datang je cni trus gile sbb byk ketawa.

*tengah imgne makhluk di planet bumi ikat tandas kat pinggang. kalau g shOpping? uh! bau satu mall. hahahahahahahha ~

cucu umie said...[Reply to comment]

tak boleh blah nak kne ikot bagai..hahaha

hanafijaafar said...[Reply to comment]

kak, menulis entri ketika dalam tandas adalah tidak sopan. sila jangan buat lagi.

lilypelangi said...[Reply to comment]

kat tempat aku .

mendung = salji


jeles tak ? heeeeee

delarocha said...[Reply to comment]

senang je nak selesaikan masalah kamu ni... update blog dalam tandas :-)

Norraidah Abdul Rashid said...[Reply to comment]

hahahahahaha...
mesti akaq suka merepek an? huhuhuhu..

hanim Nabilah said...[Reply to comment]

ahahaha..first time dgr idea yg bernas(lah sangat).ikat tandas kat pinggang..kalo bejaya roger2 kak,nak try gak..ehehe:)

zer0xs said...[Reply to comment]

Kaw dan tandas memang ditakdirkan bersama.... nanti masuk minang tandas tuh....

SeRi mAnJa said...[Reply to comment]

hahaaha..gelak smpai cirit...lawak la entry ni..nak cari gak tandas leh ikat kat pinggang..agk2 kat bazaar ramadhan ade tak? hehe

SeRi mAnJa said...[Reply to comment]

hahhahaa...gelak pecah perot...awk mmg ske wat lawak ea?nk try gak cari tandas leh ikt kat pinggang..agk2 kat bazaar ramadhan ade tak? hehe

alif haris said...[Reply to comment]

hahaha .. sy fhm lawak anda tu ..
sbb skrg ni mlm .. dah berbuka puasa ^^

Luqeem™ said...[Reply to comment]

hahaha..agak bahaya ya distu :P

tp boleh je buat portable tandas..