Friday, August 19, 2011

Blogger Tak Payahlah Melampau Sangat



Bismillah


Haritu aku blogwalk. Sampai satu blog ni, aku nampak ..:






Aku tau ada blogger yang macamni. Tapi kot ye pon de sikap buruk macamni, tak payah la gigih sangat nak bagitau satu dunia. Kalau tak nak follow, sudah. Tak ada siapa nak tikam ibu jari kaki kau pun. 


Isu 'i dah follow u, follow i balik eh' tu isu dah basi la. Korang nak follow, korang follow la. Aku rasa taknak follow, aku pun tak follow. Tapi nampak ayat macamni bikin meluat. Annoying betul la orang macamni.


Ni satgi kalau ada orang tak puas hati aku cakap macamni, fikir sikit. Kalau ada orang cakap macamtu kat korang, tak meluat ke?



Moral of the story : Matang la skit, dik ...



37 tindakbalas kimia:

i am S!L4H.. said...[Reply to comment]

err. 1st time bace cmtu.
ngee

liyanalalala said...[Reply to comment]

yang tu satu hal,
yang cakap dah follow tapi sebenanya tak follow pun ada jugak... taktaula kalau2 diorg follow anonymously pulak ke kann..ahaaa

Aku Afzal said...[Reply to comment]

tak pueh hati!!mincik2.apsal nama aku takde dalam shoutbox tu!!

Unna said...[Reply to comment]

huhu betul tu. tak payah nak show satu dunia sgt. hmmm buat kecik hati orang tu je. ishh

unna pulak pernah kena lain kes pulak. haha budak lagi. suh unna follow dia. n dia akan follow unna balik. tapi yang sengal, siap janji dengan nama Allah. mcm tak ptut -.-'

milo said...[Reply to comment]

ish.tak payah jadi blogger la camtuh.

aku said...[Reply to comment]

tul3...annoying gn org cmni..baik jd cm ak ni kan..rjin kumen kt blog org..hahaha

amranaiman said...[Reply to comment]

haha.. xyah la follow.. saya follow cik ungu saya baca..cik ungu nye cite.. follow tp x bc pun msalah gak.. folower ramai tp xde pmbaca pun xbest hehe

budakijaupendek said...[Reply to comment]

ramai je yg jadi silent follower. baik tak payah kot. tak ng HINT langsung pe kite post kn. hehe

Luqeem™ said...[Reply to comment]

hebak ni. xde sapo lg yg buat gitu..ahah

M.E Z.A.F.I.R.A.H said...[Reply to comment]

sampai cam2... agak melampau... lawak pon ade gak...desperate betul cara die tu...

saya dewi said...[Reply to comment]

huhu. macam macam. memang edisi sentapp. -.-"

Tasha said...[Reply to comment]

kih3...

yg kte follow tp x follow mcm cik liyana kate tu ade je bnyk...agaga~~~

caliph shuriken said...[Reply to comment]

sgguh direct ayat kt shout tu, huh...

Alfi Ramadhani said...[Reply to comment]

sokong komen amranaiman atas ni.. :D

Dee Dee Kidrauhl said...[Reply to comment]

orang macam tu tak patut ada dalam dunia blog ni kan ? :)

cottonlady said...[Reply to comment]

ade gak smpai yg cmtu ek~xbaek ler cmgitu kn.aishhhhhh

TIKUS MANDO said...[Reply to comment]

Macam ni jugak lah aku rasa bila sering dihantui hantu kuih keria.

-aku dapat 7 lagi markah untuk geografi-

hanim Nabilah said...[Reply to comment]

betul kak..annoying yg amat!rasa nak hempuk kuat2 je ngn bantal berpeta ni..haish

cik ungu said...[Reply to comment]

Silah :

tu la. 1st time jgk tu.
________________________________

liyanalalala :

haa yang tu pun sama gak. tu annoying nombor dua.
________________________________

Afzal :

nanti kau tulis sendiri nama kau atas skrin lappy okeh!

cik ungu said...[Reply to comment]

Unna :

pastu budak tu mesti tak folo kan?
nak dapatkan sorang follower pun sampai nak menipu melampau2.
__________________________________

milo :

huhuhu. ntah la cik milo. pelik2 je perangai.
__________________________________

aku :


haa bagus.

nah karipap!

cik ungu said...[Reply to comment]

amranaiman :

huhuhu mekaseh yek!
itula, banyak follow sekali seumur hidup, pastu terus hilang.
kene telan dinasour kot.
__________________________________

budak ijau :

itulah. jadi silent follower lagi bagus dari bising2 taknak follow.

Suria said...[Reply to comment]

fobia ng ayat 'saya dah follow, follow balik eh..' then kalo kite x follow die, siap unfollow kite balik..hehehe

ape pnye x matang laaa..

cik ungu said...[Reply to comment]

Luqeem :

tu dah ada org buat.
pasni dah tak hebak la nohh?
__________________________________

MEZAFIRAH :

huhuhu.
lawak bulan puasa.
bleh la gelak2 sambil bersahur sok.
__________________________________

saya dewi :

sentap kau mak jemah oii..

cik ungu said...[Reply to comment]

Tasha :

Biase la tuh. Tapi kalau jenis takleh terima, nak paksa orang follow die jugak, jadi macam makhluk atas ni la.
__________________________________

caliph :

directttt.
direct sedirect directnya!

cik ungu said...[Reply to comment]

Alfi :

mesti de pape ngan amran!
kantoii!
__________________________________

Dee Dee :

Bukan camtu gak. Cuma kena terima la. Bukan semua orang suka kita kan. So takleh nak expect semua orang nak follow kita.
________________________________

cottonlady :

Kene open minded skit la kan. Follower bukan semua senang nak carik.

cik ungu said...[Reply to comment]

tikusmando :

bagi aku masa sebulan untuk mengaitkan kisah ni dengan kueh keria.

sewel.
__________________________________

hanim :

kantoi la slalu tido aerliur meleleh..
ciss..

Miss Y and Her World said...[Reply to comment]

aku rasa ni mesti budak bawah umur ni. otak tak berapa nak berkembang lagi. buat blog semata-mata nak kumpul follower. nanti boleh bertanding follower siapa paling ramai (-_-)"

ZURAINI said...[Reply to comment]

perghh hardcore gle. x nka folo x yah buat blog. pe r.

Fila Lane said...[Reply to comment]

ada ka patut....

Mohammed Faizal said...[Reply to comment]

burung pun tension kalau ada bloger cam ni..."i follow you, you follow i balik"
Ni serius ayat ugutan yg boleh ancam keselamatan burung...haha

harrazdani said...[Reply to comment]

macam2 dunia blog nikan...manusia pelbagai ragam dan cerita.

cik ungu said...[Reply to comment]

Miss Y :

aku pun merasakan benda yang sama. Follower berjuta pun kalau orang tak baca, susah jgk.
__________________________________

ZURAINI :

baik buat kraftangan kan!
hahaha

cik ungu said...[Reply to comment]

Fila :

tak patoottt...
____________________________________

Faizal :

haa rasa serba salah kan. kalau tak follow, mau tak sempat beraya tahun nie.

SeniKraf said...[Reply to comment]

isshhh..kn iklas dlm berkawan n nk berkongsi ilmu..macam2 ada..:)

cik ungu said...[Reply to comment]

senikraf :

setujuuu!

★♫ Ct Hajar ★♫ said...[Reply to comment]

ini sengal

★♫ Ct Hajar ★♫ said...[Reply to comment]

ade juga mnusia unfollow blog

bila tak follow beliau,


sengal betol