Monday, July 25, 2011

Stalker Itu Baik, Cuma Terlebih Prihatin

  

Bismillah



Sebenarnya korang semua suka ada stalker kan? 


Yaa... Korang sangat suka kalau ada stalker sebenarnya. (Macam sama dengan ayat atas je.?)
Mulut kata keji, hati kata maki.
Tapi celah-celah Bedah tu ada rasa bangga kan?

Oiihh maunye tak bangga Kak Temah oii..
Ingat manusia poyo macam kita-kita ni ada ke yang stalk?
Ingat diri tu siapa? Mulan Jameela?


Ada je yang betul-betul tak suka diri kena stalk.
Tu disebabkan stalker tu adalah dari kalangan spesies yang tidak disukai.
Lebih-lebih lagi jenis yang tinggal komen maki dan carut.
Asek nak cari gaduh je kerjanya.
Set nama anonymous pulak.
Rasa nak lempang.


Tapi kalau stalker tu orang yang kita tak kenal?
Walawehh, bangga bolehh?

" Ada orang stalk fb aku, bhaii... Dan-dan dia bagi mesej nak kenal.. Ntah sape-sape. Rimas betol. "

Padahal ukuran lubang hidung waktu tu sama besar dengan acuan kueh tat. Tepat dan padu.


Stalker.
Tak semestinya stalker semua jahat.
Kadang-kadang diri sendiri pun jadi stalker.


Tak??


Abeh yang korang duk usha page fb ex korang nak tengok ex korang bahagia tak ngan kapel baru die tu?
Apa namanya tu kalau bukan stalker?
Penternak ayam? Penanam orkid?


Apahal muka korang tiba-tiba merah?


Stalker tu pun kira macam silent reader jugak.
Kalau yang stalk tu memang orang yang kita tak suka, takleh nak wat apa la.
Sabar je la. Peduli la diorang.
Cita-cita nak jadi detektif tak kesampaian agaknya.


Kalau tak, hargailah setiap stalker kalau korang ada.
Sebab tu tandanya ada orang ambil tahu.




Moral of the story : Jadilah stalker yang sihat. Yang tak menyakitkan hati. 



12 tindakbalas kimia:

cheqwa said...[Reply to comment]

cik ungu,saya sedang stalk awak nih..hehe

= d = said...[Reply to comment]

betul2..
jadi stalker yang sihat ye..
:p

zer0xs said...[Reply to comment]

Baik Incik.. saya cube stalk anda sebaik yang mungkin... hahahahaha

apek poyo said...[Reply to comment]

org mcm ni biasanya ado masalh mental..ekekek

alif haris said...[Reply to comment]

hahahaha .. mcm2 cik ungu ni ..
ni mesti ramai sgt stalker cik ungu ni kan .. hurmm
orag hot biasa lah ^^

yg tak boleh blah tu lobang idong dah sama besar dgn acuan kueh tat !! hahahahaha ..
boleh pualk diumpamakan sebegitu .. lawak betoi .. :D

hanafijaafar said...[Reply to comment]

setakat yang aku tau, stalker ko sekarang ada 34 orang. dan meningkat lebih kurang 1 atau 2 orang setiap minggu.

aku harap fakta ni tepat la sebab aku amek kat wikipedia je.

suk said...[Reply to comment]

saya stalker yg bertauliah.

ipa faiza~ said...[Reply to comment]

ni aku tag ko.

kire stock2 stalker x?

hehe

Afiq Din said...[Reply to comment]

stalk senyap2 suda...
xyah kecoh2

cik bulan said...[Reply to comment]

hahaha..stalker --->sedang melarikan diri..haha

meaw said...[Reply to comment]

betul jugak tuh ! bukan semua stalker jahat/kejam/keji (haa,kan semua dah terkeluar,hee) ada jugak stalker jenih hidup dengan cara yang sihat walafiat... hee

amir aizat said...[Reply to comment]

lelaki stalk sgt kelakar kot,kah3