Saturday, July 16, 2011

Hadoiyaii...~ Agak-agak la sikitt.. ~

  

Bismillah



Itu hari along aku suruh teman dia pergi Terengganu.
Aku taknak. Tapi sebab aku taknak dia terjun bangunan akibat merajuk, aku ikutkan aja.


Dah pukul 2 pagi. Still kat highway. Baru nak sampai Bentong.
Along speed gila-gila. Aku ke-cuak-kan. 
Tengok meter dah lebih 220km/j.
Waktu tu terasa kereta dah tumbuh sayap.


Along : Aaarghh ngantok gilaaaa
Aku : Benti je la. Tido.
Along : Kalau tido kang pukul berapa nak sampai ntahh
Aku : Hak laa.. Tido je la. Aku ganti la drive.
Along : ....... Macam tak berapa nak percaya je..


Deyymmm.... Tau la kete baru..


Aku : Halaa.. aku bawak biase-biase je slow. Aku stay lane kiri je.
Along : Takyah laa.. Nanti kena saman..


Bawak biase kat lane kiri sekali pun kena saman..?


Deeyymmm.... 
Tak kasi bawak cakap je lah mak nookksss... !~





Moral of the story : Fine laahhh..!~



8 tindakbalas kimia:

zati embong said...[Reply to comment]

wah kete apa 2 pecut 220km/j?

lpt time hjan jgnlah laju2.jalan straight pn leh terbabas.

KimiCnoL said...[Reply to comment]

haha..bawak 220+ xkene saman plak.. xD
boleh pakai ke petua nie?

khaifaiz said...[Reply to comment]

mak aii... 220kmj tu.... kalah jet pejuang aku

LinE PuTih LiNe HiTaM said...[Reply to comment]

drive dari johor ke kuala terengganu sendiri..

dugaan betol.. sentiasa lapar ja...

10pagi - 6ptg sampai..

Adiermi O'mida said...[Reply to comment]

biar cepat...smpai pon cepat.. hahaha..

i am S!L4H.. said...[Reply to comment]

die takut ckp depan2 kang menyentap. haha

suk said...[Reply to comment]

kemain laju lagi 220km/j. memang dah boleh terbang dah ni rasanya.

alif haris said...[Reply to comment]

perghh beli kereta skyline ke ape lari sampai 220 ? hahahaha