Wednesday, July 20, 2011

Bukan Aku Taknak Ganti Puasa Awal-awal ... Tapi ...


Bismillah



Aku tengah menaip depan tv.
Rozita Che Wan...
Deeyymm.....!
Tengok Rozita Che Wan boleh bikin airliur meleleh.

*kesat airliur

Aaghh..!
Tahan. Tahan. Tahan.



Harini aku puasa.


Bukan...
Bukan nak cakap aku baik.
Sebab aku puasa ganti je.


Kenapa lambat ganti?
Kau ingat aku saje-saje je ke taknak ganti puasa awal-awal?
Tolong sikit ok..
Aku lambat ganti puasa sebab aku sakit.


Penyakit sejak lahir.
Penyakit ni datang kalau aku tak makan.




Kalau aku tak makan,

..aku rasa lapar.


*kelip-kelip mata yang berkaca-kaca ~





Moral of the story : Owh.. Baru pukul 3.00 ... 
Gigih.. Gigih... 



23 tindakbalas kimia:

muz said...[Reply to comment]

hehe... berapa hari hutang puasa ne...

apek poyo said...[Reply to comment]

huhuu..takpo lambat..janji dah ganti

zati embong said...[Reply to comment]

selamat bertahan ye..da sejam da ni.hihi

PenuliS said...[Reply to comment]

teruskan usaha bertahan!=)

hanafijaafar said...[Reply to comment]

aku dengar khabar angin ko kena ganti puasa 27 hari, betulkah? kenapa sampai 27 hari, banyak betul ko ponteng....

r.a.firdausi said...[Reply to comment]

same r.. aku pon ade sakit camtu gak... hahaha...

Gua Tertidur said...[Reply to comment]

hahaha.gua pun mengalami sindrom penyakit yg sama..mcm mne la gua nk tempuh ramadhan ni..argghhh..

wan_cikgumuzik said...[Reply to comment]

saya pon ada penyakit yg sama... huhuhu,,,, terutama di bulan ramadhan ok..

P/S : buat popup comment lerrr.. adehh....

Anonymous said...[Reply to comment]

kebetulan.. kita pun ganti gak harini. huhu. kita plak penyakit 'tak ingat'. haha. da ganti, pastu lupa berapa hari. bagus tak bagus tak.. esok last day ganti. moh le join sepinggan -nisfami-

RerameUngu said...[Reply to comment]

hehehe...takpe..asal berganti..lambat ke cepat ke janji tak tinggal hutang ngan tuhan kan:)

MiaWawa said...[Reply to comment]

gnti jugak kan?? ok ler 2. hehe

asfira aminuddin said...[Reply to comment]

haha. selamat berpuasa babe! i da abes ganti! penat gak la tahan laparr.

dill said...[Reply to comment]

sakit kronik tu. sian..

dill.

Encik JI said...[Reply to comment]

haha. kronikla sangat. giler bhya sakit ko ni. leh mngundag maut

cik ungu said...[Reply to comment]

muz :

dah habisss!!!
wahahaah!!!

*berlagak~


apek :

gaya mcm selalu kene ganti pose je neh?

haa kantoiii!~

cik ungu said...[Reply to comment]

zati :

*salotap mulut ~



penulis :

salotap mata ~

cik ungu said...[Reply to comment]

hanafijaafar :

27 hari?????

helloooo..

30 ok.
30.


firdausi :

ala..meniru je kejenyeee

cik ungu said...[Reply to comment]

gua tertidur :

kau puase ke?


takkanlaahhhh!!




wan :

eleh..tiru...

*baeklah! dah! gwmbira takk??

cik ungu said...[Reply to comment]

anis :

patutnye tanda kat kalendar la baru x lupe.

xpun ganti je 30 hari.



rerame :

bettoolll!!

yeaayy dah habissss

cik ungu said...[Reply to comment]

miawawa :

gantii..pasal wajib.

cube kalau x wajib???



asfira :

tak dpt bayang kadar kekurusan u bulan pose nti.

cik ungu said...[Reply to comment]

dill :

kesian kan kan kannnn



encik ji :

tau takpe.

alasan kukuh tuh.

~milo~ said...[Reply to comment]

kesiann..ada gastrik eyyy..susah kan mcm tu..huhu

cik ungu said...[Reply to comment]

milo :

err...tak brape nak gastrik sgt la..

hahaha