Sunday, July 24, 2011

Aku Pun Ada Cerita Cinta Gak Ape.. [Part 2]



Bismillah



Nota : Pastikan baca sini dulu kalau nak faham.


Sejak dari peristiwa biadap tu, aku jadi malu nak kuch-kuch hota hei dengan Zaki lagi.
Tapi, aku sedar satu benda..


Waktu Zaki pandang tepat ke arah aku masa mandi tu,
dia senyum senget.


Jahanam.


Dia sengaja menggunakan senyum Leonardo Dicaprio tu untuk menggoda aku.
Dia tau kelemahan aku. Kelemahan aku!
Apa dia ingat senyum senget macamtu boleh bikin dia join kitorang mandi?
Keji.


Baiklah.
Lupakan sekejap pasal peristiwa yang lebih bersejarah dari jajahan Jepun tu.


Lepas mandi, sesi memakai baju.
Keji betul cikgu tu suruh aku pakai baju ramai-ramai dalam bilik tu jugak.
Apa dia ingat Mulan Jameelah tukar baju ramai-ramai depan orang ke?
Cikgu tu dah memperkecil-kecilkan status artis aku.


Aku pasrah.
Aku dan kawan-kawan mandi 4 orang tadi pakai baju.
Kongsi bedak.
Ada sorang kawan aku.
Dia ikat rambut jalin panjang.
Macam rambut minachi India.
Dia terkinja-kinja sapu bedak.
Aku pandang serong.
Entah kejadah yang seronok sangat pakai bedak.
Harus ke terkinja-kinja sebegitu?


Saat tu aku terus terdetik..
Dia nak merebut perhatian Zaki!
Deyymm..


Aku pandang keliling.
Zaki tengah pandang lagi. Senyum-senyum.
Dalam hati aku pelik..
Mamat ni apahal.?
Tak perlulah obvious sangat.
Aku tau la Mulan menarik.


Bila sampai giliran Zaki mandi, aku cepat-cepat pakai baju.
Main-main dengan kawan-kawan seperjuangan.
Tiba-tiba aku terdengar bunyi bising-bising dalam toilet.
Biasalah.. budak lelaki kalau mandi ramai-ramai mesti over.


Budak laki mandi ramai-ramai..?
Err...
Buat semua lelaki yang dah baligh di luar sana, tolong jangan buat perangai camni.
Tak elok dipandang jiran-jiran.
Malu atuk nenek di kampung.


Ok. Sambung.

Bunyi bising dalam toilet tu bikin aku toleh pandang ke arah toilet.
Dan tiba-tiba Zaki keluar dari toilet..






..dia pandang aku, dan...







...dia senyum senget.





Deyymm...


Sekarang bila ingat-ingat balik pasal Zaki,
dalam hati aku macam kata....









..pervert siut budak ni !



Moral of the story : Zaki, takpe. Aku dah lama maafkan kau.
Kat mana kau sekarang ah? *sobs ..~


11 tindakbalas kimia:

cik sakdi said...[Reply to comment]

dia pakai baju ke x dowh mase dia kuar bilik air tu? kahkah kau kecik2 dah tengok blue. hahaha

cik kacak said...[Reply to comment]

cik kacak pun tak tau mane en zaki pergi ;)

http://celotehsikacak.blogspot.com/2011/07/makin-dekat-makin-terbiar-belog-ni.html

hunnyAPIS said...[Reply to comment]

haha...cian si zaki..tersedak2 dia...kene repot jejak kaseh nih...hahaaa....

Mohd Izzar said...[Reply to comment]

haha...takpe buat la announcement dekat radio smbil tuju lagu..mna tau dpt jmp zaki..heeh

bez amin said...[Reply to comment]

zaki budak kecik mata keranjang!ahh stress btol kalo jumpe budak cmni.keh3

Anak Wak Mail said...[Reply to comment]

zaki ada tu..dia sedang menstalker awak..keke..:P

ipa faiza~ said...[Reply to comment]

zaki oh zaki.

mesti die blushing** lau bace entry ko ni.

haha.

Ungu said...[Reply to comment]

oh. cari zaki ya? kejap.

babyyy! ni, ada orang nak jumpe. kawan tadika you.

VanillaKrimSoda said...[Reply to comment]

terharu giler cite kau!!.. aku dh lame mjauhkan diri dr dunia blog n blog kau jgak.. tup2.. dah ade citer best.. ni la cite yg aku tggu2 sejak ko lahir nyah..

*aku dh tukar name tau.. dulu aoi@riena.. klo ko igt la..

Jairinly bin matuin said...[Reply to comment]

cerita bagus untuk dibaca..teruskan usaha..

nurul syuhadah said...[Reply to comment]

kakkk! sambung laa lagi cerita psl zaki ni harhar kelakar laa cerita diaa~ xD