Monday, June 27, 2011

Aku Sebenarnya ... Anak Angkat Ke ..?





Bismillah








Ok. Aku sangat-sangat-sangat-sangat hairan. 




Minggu lepas aku dapat phone call.
Dia nak bercakap dengan Ms. Salva Sarevani.








Tadi pulak aku baru dapat phone call.
Dia nak bercakap dengan Mr. Avasamy.












Mood : Kecelaruan identiti.














Moral of the story : Siapa sebenarnya aku.?




Aaarrrghh...!!~

25 tindakbalas kimia:

Mohd Nizamuddin said...[Reply to comment]

kah2..lucu la cite nie

Yeb-Nada said...[Reply to comment]

nama sbnar ko Kajoli ank perempuan Sarevani. ni kira jejak kasih la.. tp mood cover2..

ZIEMA said...[Reply to comment]

hoi hoi!! hahaha... tp kau tak hitam kan? eh salah. tak gelap kan??? teheee :p

LinE PuTih LiNe HiTaM said...[Reply to comment]

tu makne ko ni kacukan..

baik hg p tgk susur galur keluarga.

James Buns said...[Reply to comment]

aku rasa kau anak india yg paling cerah stakat ini.aku syorkan pegi check DNA!

Bieha said...[Reply to comment]

nama kau, rafiqakumari

Mohd Izzar said...[Reply to comment]

hahahaah...best2...

delarocha said...[Reply to comment]

misteri ni

aida said...[Reply to comment]

ak dh agak dh...patut nmpk ko mcm laen skit percakapan die..

cik bulan said...[Reply to comment]

err..hak3..bgs gak dari cik bulan yang dapat dari org cina..=.=a..xpaham lansung..haha

Rain said...[Reply to comment]

kulit putih gebu, xgelap.. mungkin hindustan ni.. sedara juhi kot..he

cik ungu said...[Reply to comment]

Mohd Nizamuddin :

sape suruh gelak?

bayar duluu..

cik ungu said...[Reply to comment]

Yeb-nada :

hmmmmmm...~

aku tengah fikir kemungkinan-kemungkinan itu.

memandangkan aku pun macam minat hindustan gak.

ahh..~

cik ungu said...[Reply to comment]

ziema :

aku tengah hitam ni ok!

semalam berjemur.

sunburn sudaa...

cik ungu said...[Reply to comment]

Line :

aku dah tengok.

tok nenek moyang aku rupanya leonardo dicaprio.

pehhh....silap laa...

cik ungu said...[Reply to comment]

James :

mungkin dulu kuat mandi susu.

cik ungu said...[Reply to comment]

Bieha :

taik la kau niiiii...

diharamkan menyebut nama penuh aku di dalam blog!!

cik ungu said...[Reply to comment]

Mohd izzar :

ape yg best?

nasik lemak?

cik ungu said...[Reply to comment]

delarocha :

kan?

tu la..

ingat nak jadi pelakon cite karak aritu.

cik ungu said...[Reply to comment]

aida :

wahhhhh...

itu komen paling biadap setakat inii..

oyehhhh!

cik ungu said...[Reply to comment]

cik bulan :

kalau cina ok skitttt..

sebab nenek sy mmg org cina punn~

hu~

cik ungu said...[Reply to comment]

Rain :

ehh..

juhi tu anak sedara tuu..

khaifaiz said...[Reply to comment]

ptt la muka ko ada iras2 ke belah sana tu

suzey said...[Reply to comment]

ini india celoppp ney
hahahaa ;p

✿ cik pieQa ✿ said...[Reply to comment]

ahahahahahahahahahaha ! gile. ahahahaha ! deeFARAgari a/p ??

sambung gelak cikit lagi, hehehehe *versi sopan*