Sunday, May 8, 2011

The Daughter Side Of Me



Bismillah








Happy Mother's Day, mom ~ 
Love u infinity plus one ! 




p/s : Malam ni mama belanja the whole family. Bukan patut kitorang ke yang kena belanja? Miahahahha...
Concorde, Ma ..!!

13 tindakbalas kimia:

zati embong said...[Reply to comment]

hihi.selamat hari ibu utk ma kamu O.o

Ariffin Khomeini said...[Reply to comment]

selamat hari ibu!!! sama-samalah kita menghargai mereka sementara mereka masih disisi kita

Kasim™ said...[Reply to comment]

mana satu ibu ni?
yang peace tu ke yang lagi satu

asfira aminuddin said...[Reply to comment]

selamat hari ibu ma! hihi. concorde shah alam? perghh patutnya u yg belanja mama u. haha!

khaifaiz said...[Reply to comment]

asal muka ko dah mcm muka mak ko.. mesti anak mak ni.. huhu

selamat hari ibu ibu...

cik ungu said...[Reply to comment]

zati embong :

mekasehhhh.

nak jadi anak angkat mama sy tak?

mesti menyesal.

miahahaha..!~

cik ungu said...[Reply to comment]

ariffin khomeini :

slamat hari ibuuu!~

betul2! saye sokong!!
semangat2!!

*angkat bendera malaysia !~

cik ungu said...[Reply to comment]

kasim :

dua-dua salah.

pinggan atas meja tu lah sbnrnya.

cik ungu said...[Reply to comment]

asfira :

slamat hari ibuuu!~

huk..concorde tak jadi. penuh.

grand blue wave ganti.

ala..ala...

gaji keje kiosk tak cukup nak belanje. miahahah~

cik ungu said...[Reply to comment]

khaifaiz :

mungkin sebab tu mak aku kot.

kalau mak ko tu mak aku, mesti muke aku mcm ko kan?

seramnya ade abang camni.

kejam!

Aoi@riena said...[Reply to comment]

ehhh.. mak ko lagi comel dr ko lah...

cik ungu said...[Reply to comment]

Aoi@riena :

aku tak nafikan..

tapi cube ko perati betul2.

aku comel lebih skit.

lebih hangat dari biasa.

LinE PuTih LiNe HiTaM said...[Reply to comment]

aikk makcik.. ade org rindu ko...

bukan aku.. tapi ade la sikit..

hahaha...

happy mother day....