Tuesday, April 26, 2011

Hadiah Itu Agak Tak Sopan




Bismillah



Minggu lepas aku teman Mama pergi rumah Angah.
Ayah tak ikut. Abang ipar tak ada. Abang ipar aku kerja kat laut. Sebulan sekali balik rumah.
Tinggallah tiga awek hot, anak beranak spend masa bersama.
Owh.. lupa T-Rex / T-Rex juga ada.


Satu petang yang damai kami berempat jalan-jalan kat mall.
Aku dan Angah nampak sesuatu.


Angah : Belikan untuk *Kerol, nak !?   *Abang ipar aku a.k.a husband Angah


Aku angguk laju-laju sambil kitorang ketawa terbahak-bahak.



Abang Kerol & Angah. Sama sweet sama sengal.
Malam tu Abang Kerol call Angah ...




Angah : Saye ade beli something untuk awak !

Angah : Adelahhh.... Mane boleh cakapp.




Aku dengan Angah dah bantai ketawa tahap petala ke-lapan.




Angah : Kalau awak sayang saye, awak kena pakai ..!





Angah mengugut sambil tangan keluarkan dari beg plastik ...,

.. boxer kuning terang bergambar kartun-kartun Sesame Street.






Moral of the story : Genetik aku gila ..? Mana adaaaaaaaaaaaaaa.... !




8 tindakbalas kimia:

delarocha said...[Reply to comment]

boxer hello kitty kaler pink takde jual ke?? haha

Cik As said...[Reply to comment]

hahaha.. wah , hadiah yg baik gitu..:) lucu sgh.

khaifaiz said...[Reply to comment]

ok juga tu.. bru la comel

qellissa said...[Reply to comment]

cute apa hadiah boxer kuning..hihihi

cik ungu said...[Reply to comment]

delarocha :

kalau ada nanti org bagi awk. huhuh

cik ungu said...[Reply to comment]

cik as :

As nak sehelai? huhuhu

cik ungu said...[Reply to comment]

khaifaiz :

nak satu la tuuuu...

cik ungu said...[Reply to comment]

qelissa :

haaa tau xpeee..leh wat gi jalan2 kat pasar.