Thursday, March 3, 2011

Ok. Yang Ni Boleh Baca.

Bismillah  




Dah seminggu lebih buat kerja sama je. Agak-agak hari ni siap tak? (Tu nak kata aku bangang la tu buat kerja sama sampai seminggu lebih.. Ahh~ Shadap yuuuu...!~)

Pagi tadi sarapan nasik lemak dengan teh ais. Ya... Koleborasi yang mengundang cirit. 


Weekend ni my T-Rex balik!! Yieehaaa..!~  Dah lama tak kena gigit dengan my T-Rex. ( Tolong jangan fikir yang bukan-bukan..) Sekarang T-Rex dah pandai cakap pelat. 

Puji aku cepat !


Angah : Iman..Iman.. Sebut 'Tok Ayah'.
Iman : Yah!Yah!

Angah : Iman..Iman.. Sebut 'Tok Ma'.
Iman : Ma!Ma!

Angah : Sebut 'Mama'.
Iman : Mama!

Angah : Sebut 'Papa'.
Iman : Papa!

Angah : Sebut 'Ciksu'.
Iman : Cucu!


Huh? Cucu...? Bila masa dia jadi Atuk aku.?




p/s : Congrats for being the Winner and being granted The Best Player title, Inchek Kapten !~







Moral of the story : Comel kan T-Rex aku? Mungkin sebab genetik aku ade sikit-sikit...
 ( Jom lempang ramai-ramai..)




14 tindakbalas kimia:

qila said...[Reply to comment]

comel!nanti kirim salam..hehe ;)

amir said...[Reply to comment]

aku bukan setakat nak lempang kau..

Aoi@riena said...[Reply to comment]

seksi gile t-rex ko... homaigod!!!!
mata xde kelopak+ hidung sejemput+ mulut bibir bwh x nmpak---> comeyy!! rase nk coobittt...!!!!

Cik As said...[Reply to comment]

wah....sungguh comel..saya suka kat T-rex..hehehe..muah-muahahaha,rasa nak picit je pipi dia...

PzY said...[Reply to comment]

T-rex cakap: waalaikummusssalam..hahahah..niway purple T-rex 2 cumil..geram tgk pp dier

cik ungu said...[Reply to comment]

qila : comel kannnnnnnnnnnnnnn..tengok makcik laaaaaaaaaaaa

cik ungu said...[Reply to comment]

amir : malah kau nak culik T-Rex aku kan...berani kau...

cik ungu said...[Reply to comment]

Aoi : aku malas la nak ckp..genetik2 aku ni memang comel2..kau ni mcm x faham plak...ehem...

cik ungu said...[Reply to comment]

cik as : hhuhuhu..comel kannnn...comel mcm anak sdare as jugak haaa

cik ungu said...[Reply to comment]

Pzy : haruslahhh... pipi tu aset dia paling mahaalll..hohooh

amir said...[Reply to comment]

kau dah bergelar makcik...


maksudnya kau dah semakin tua ya?

En. Boss said...[Reply to comment]

aduyai...pttla ada ceramah rumahtangga kat opis..!

cik ungu said...[Reply to comment]

amir : tolong skit... aku punya stail lain skit. makin muda makin digelar makcik. comel kan?

cik ungu said...[Reply to comment]

inchek boss : tak kena mengenaaaaaaaaaaaaa...!!!!