Sunday, January 2, 2011

Jangan Seksa Perut Aku! Tolonglah!



Bismillah




Ehh! Rajin pulak kau nak hapdet-hapdet blog wahai Cik Ungu! Sebab aku bosan. Korang patut bersyukur sebab ni petanda aku masih hidup. 

Aktiviti hari ini adalah :


-
-
-
-
-

makan

-
-
-
-
-

makan

-
-
-
-
-

makan

-
-
-
-
-
dan makan !


Dimulakan dengan Nasik Lemak buah bidara sayang selasih hamba lurutkan...,


Buang 4 ketul telur, buang 2 ketul timun, buang rendang ayam, baru sama macam nasik lemak aku tadi





...diikuti dengan kuih bingka (bukan ungka ok. Ungka tu menatang yang tepuk-tepuk tangan atas kepala tu haa.. tapi aku try depan cermin tadi, ehh..serupaa!), 


-
-
-
-
-
-
-
-

Susah rupanya nak buat pilihan kan?



-
-
-

Ok, next !


....kemudian disusuli pula dengan Blueberry CheeseMuffin.


Ok, ni mahal punya. yang aku makan tadi versi murah. Blueberry die besar taik lalat je.


Siapa kata aku dah habis?? Selepas itu Cornflakes beriringan dengan Low Fat Milk (masih cuba lagi nak me-low kan kadar kolestrol yang dah tak dapat dibendung)...



Haaa..yang ni sebijik! Mangkuk je lain. Aku makan guna mangkuk hayun.


...menghantar bola tepat ke arah Mango Pudding, yang kemudiannya menggelecek ke arah Ice Lemonade, terus menanduk tepat ke arah Plain Cheesecake yang gagal menghalang bola dari membolosi perut. 



Ok, sekarang jangan kacau. Aku nak pergi jogging.*

Sekian.




Moral of the story : (*Boleh berambus dengan angan-angan kau Cik Ungu!)




19 tindakbalas kimia:

khaifaiz said...[Reply to comment]

we.. sedapnye we.. berdusta we kalau tak konsi sikit

hamihemo said...[Reply to comment]

kuatnya makan..tak pe selagi boleh makan..makan jee semua haha

delarocha said...[Reply to comment]

huhu...makan selagi boleh :-)

zer0xs said...[Reply to comment]

ekau ngan makanan memang x dapat dielakkan.... nanti cuba la ternak cacing plak yeee

cik ungu said...[Reply to comment]

khaifaiz : mane de berdusaaa......niat aku taknak kau gemuk..haa kan pahala tuu..akekek

cik ungu said...[Reply to comment]

hamihemo : tu laa..makan nak kuat, tapi kene jentik skit terus demam..papee ntahhh

Fadzli Amir said...[Reply to comment]

Ni bukan makan la Cik ungu, ni la yang dikatakan MENTEDARAH......hahahah( dalam hati-dia ni ada membela ke hapa )hehehehe....takpe2 teruskan berjogging tapi make sure kena bakar semua kalori yang dimakan tadi...heheheh( nasihat yg free, tidak dikenakan bayaran )

cik ungu said...[Reply to comment]

delarocha : yeee!!hidup untuk makan!!ehh?huhuh

cik ungu said...[Reply to comment]

zerox : kalau aku ni orang asli, memang da selamat da cacing tu sume dlm perut

zer0xs said...[Reply to comment]

ohhh ekau bukan asli punya olang ka? olang tiruan bikin dari taiwan ka?

nub said...[Reply to comment]

waah lapaq ni... hahaha

James Buns said...[Reply to comment]

bukan main lg makang makang. :)

cik ungu said...[Reply to comment]

nub : bukan lapaq..kebuloq!~

cik ungu said...[Reply to comment]

James : jalang-jalang carik makang.. ekh?~ len macam je bunyiknya

Pilot Kapal Terbang Kertas! said...[Reply to comment]

wah . bnyk nye mkn !! tak gemok kea ? hahaha~

Melati said...[Reply to comment]

heheee hobi kita serupa =))

cik ungu said...[Reply to comment]

Melati : yeaayyy!!! sep2!!huhuhuhunanti kite gi jogging sama2 eh

irwanpauzi said...[Reply to comment]

Besar sungguh tangki dio...heheh

cik ungu said...[Reply to comment]

irwanpauzi : err....haa..jeles kan?tangki awk kecik kan?