Thursday, November 11, 2010

Kenapa Manusia Cepat Berubah?

Bismillah


Tuan-tuan dan puan-puan, rakan-rakan sekampung dan dua-kampung, Dato dan Datin, Tengku dan Mengku, Tan Sri dan Datin Sri, Yang Berbahagia dan yang Berhormat, Paduka-paduka, Raja-raja dan Sultan-sultan, serta seluruh rakyat di dunia ini.

First of all, tak payahlah susah-susah nak kerutkan dahi baca entri ni sebab introduction kat atas tu semuanya auta belaka! Haip! Aku bukan nak buat karangan surat rasmi, apatah lagi karangan 'Aku Sepasang Kasut'. Nak cakap je, aku tinggal lagi 2 paper final ni. (Bongek,kan? lame gile exam aku bolehh??) Korang tau tak betapa menderitanya menantikan saat-saat paper last sekali tiba, bagaikan menunggu bulan jatuh ke riba. (Gila over..menyampah dengan kata-kata sendiri..)

Secondly, tajuk entri memang anda semua boleh terajang masuk bakul sampah, atau nak lebih hina, masuk loji tahik. Memang tak ada kena mengena langsung. Jadi, di sini anda boleh kerutkan dahi. Aku izinkan.



Pak Idrus dan rakan-rakan merepek di tengah padang
                   



Aku tak tau gambar ape yang sesuai untuk entri ni, dan merasakan gambar di atas yang paling sesuai. (Ehh, sukahati kite la kann...) Jadi, terima kasih lah semua, atas kemurahan hati korang untuk spend masa 2-3 minit baca benda-benda lagha macamni. Korang pun memang suka melagha kan. Ahh sudahh laaa...!! Miahahah!!

Moral of the story : Tak payah nak fikir. Cerita aku semua memang tak bermoral! (Ok, kerut dahi!)

10 tindakbalas kimia:

asfira aminuddin said...[Reply to comment]

haha. ingatkan apa la tadi. mesti tensen sbb exam eh. :)

cik ungu said...[Reply to comment]

asfira : uuu....satu tekanan hinggap di kepale. nak balikk..nak makan ketupatt...wa3

khaifaiz said...[Reply to comment]

nice entri ni.. boleh menang award.. ekekeke..

errrr...... dah aku nk sambung buat kerja

cik ungu said...[Reply to comment]

khaifaiz : ko dengki kenn?kenn.? miahah..ahh sudahh..xpayah pura2 rajin wat kerja.dusta semua tu!

Liyana Faten Safuraa said...[Reply to comment]

whoooaa!
smart gamboo tuh!
hahahahahahahaha! :D

cik ungu said...[Reply to comment]

Safura : laa...berkenan ngan pak idrus ehh? nanti i bagi no fon die ehh..leh koling2. Miahaha~

James Buns said...[Reply to comment]

mcm mana gua boleh terkana baca benda lagha ni..cis

cik ungu said...[Reply to comment]

james : sebaba menda2 lagha memang dinikmati untuk dibaca.ken?kenn.?

ASaDa RyutaRo said...[Reply to comment]

hahahahaaha.. sabar je lah...

cik ungu said...[Reply to comment]

Asada : tekanan hidup skit time ni