Friday, October 29, 2010

Kalau nak final exam..?

Bismillah


Owhhh...Lusa final exam dah start. So, dua hari ni aku jalan2! Wahahaha...!~ Sungguh bongek sekali kerana aku dalam keadaan tidak sedarkan diri ( yang exam dah nak start). Gila kau... Mane boleh pressure2 sangat time2 nak exam ni. Nanti bleh membawa maut. So, dari semalam ke malam ni, berjalanlah aku macam esok lusa dah tak boleh nak jalan lagi haa..






Semalam tengok movie 'Buried'. Sangat membuatkan jantung aku macam nak gugur and jatuh bergolek ke bawah seat dalam cinema tu, bolehh?? Dan ending die sangat ingin membuatkan aku rasa macam nak campak penonton seat depan aku ke arah skrin! Gila bengang..! Sungguh anti-klimax ok. Aku tak puas hati.. Rase nak tempeleng muke director cerita tu dengan selipar Crocs! Aaghhh!! Kenapa dunia cerita itu sungguh kijam? Ekh...~





Kalau aku la terperangkang dalam keranda, dengan sebijik lighter, sebijik handphone, 90minit bekalan oxygen, benda first aku buat adalah tengok kiri kanan, kot2 ade mayat/ hantu sengih2 baring sebelah aku. (owh..gila kau..) Tu nasib baik tak sekali dengan kain kapan. Dah tu boleh pulak main bakar2 dengan ular dalam keranda kecik tu! Apa kau gila?? kKalau terbakar keranda tu terus, dengan kau2 sekali rentung, maka tamatlah sebuah hikayat. Ada one moment dalam cerita tu, airmata aku menitik. owh tidak... Detik apakah itu? Owh..saat Paul Conroy (rasenye name die ni la dalam cerita tu) punya last words dengan wife dia. Pehh... terhiris hati betul la time tu. Apape pun, aku sungguh tak boleh terima ending dia!! Tak bolehh!! 





Tapi lantaklah..sebab aku bukan director dia, jadi aku pun cuba tenangkan diri selepas tamat movie tersebut, Kelaparan melanda, maka destinasi uptown KD dituju, Nak makan and cari tudung sekali. Akak kedai tu goda aku suruh beli satu kedai. Gila apa... haha.. Duit yang bonda dan ayahanda tinggalkan sepemergian mereka, tidaklah boleh dihabiskan di satu tempat sahaja. (owh..tengok wayang boleh pulak kau fara? eh.. dua bulan sekali dah ni..sungguh reasonable tak alasan aku?yes..) Jadi belilah aku dua helai tudung. 


 



Satu brown, and lagi satu maroon. (Bukan Maroon 5 ok). OK. Maybe taste aku macam makcik2 sikit. Ada aku kesah? Wawawa...~

4 tindakbalas kimia:

Aoi@riena said...[Reply to comment]

berpoya2 lah dikau sebelum dikau tak mampu berpoya2 lagi di kala exam2 menjelma.. hanya mampu terjelepuk ngadap note tiap ari. tiap saat dan tiap detik...WAAAAAA!!!!!

cik ungu said...[Reply to comment]

ahhh tak kiree!! time berpoya2 tu sangkut notes kat leher kan ke style? wawa3..~

hiro said...[Reply to comment]

hiihii

cik ungu said...[Reply to comment]

gelak plak hiro nehhh...ngehhhh~